Rekordot döntött a Samsung 2020 harmadik negyedévében

Rekordot döntött a Samsung 2020 harmadik negyedévében

Az Interbrand legfrissebb rangsora szerint a Samsung már az 5. legértékesebb brand a világon, amihez hozzájárult a vállalat várakozáson felüli bevétele 2020 harmadik negyedévében!

A világ legismertebb és legértékesebb brandjeit összesítő lista első száz helyét csupa olyan cég foglalja el, amelynek nevét világszerte ismerik, hatalmas fegyvertény bekerülni a 100 legismertebb márkanév közé. Ám ennek az elitklubnak is van egy elitje, a Top 10-be tartozó brandek. A Samsung évek óta tagja ennek a társaságnak, ám 2020-ban még feljebb tudott kúszni a ranglistán, és közvetlenül a Google mögött már az 5. helyet foglalja el, olyan neveket előzve meg, mint a Coca-Cola, a Facebook vagy a Toyota.

A sikerhez vezető út

Az Interbrand immár két évtizede, 2000 óta teszi közzé minden évben a legértékesebb globális brandek listáján. A kezdetekkor a Samsung a 43. helyet foglalta el a rangsorban. Sok vállalat beérte volna ezzel az előkelő helyezéssel, aki azonban globális vezető szerepre tör, az nem elégedhet meg egy ilyen pozícióval. A Samsung minőséget előtérbe helyező üzletpolitikája kifizetődött, hiszen évről évre sikerült növelnie a vállalat értékét, 2012-ben először kerültek a legjobb tíz közé, míg 2020-ban már az ötödik helyen rangsorolták a Samsungot 62,3 milliárd dolláros érékkel.

Kihívásokkal teli év

Azért is komoly teljesítmény ez, mert a 2020-as év nem várt kihívásokkal szembesítette a világgazdaságot és annak szereplőit. A Samsung gyorsan reagált a járvány teremtette új helyzetre globális kampányaiban, mind jobban elkötelezte magát a fenntartható fejlődés mellett, valamint sikerült olyan új termékekkel lázba hoznia a fogyasztókat, mint amilyen a forradalmian újszerű Galaxy Z Flip. Ennek eredményeképpen a vállalat bevétele még a belső várakozásokat is felülmúlva 2020 harmadik negyedévében elérte az 59 milliárd dollárt, a működési profitja pedig 11 milliárd dollárral a duplája lett a tavalyi év azonos időszaka, illetve az előző negyedév eredményének.

Bezár
×

Kosár